عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 10 فروردين 1392
بازدید : 3771
نویسنده : MR.GoST

بعد از مشکلاتی که بازیهایی مثل COD Bo2 بوجود آوردن خیلی از دوستان هنگام اجرای بازی با ارور filed to intializid steam روبرو میشن . خوب چاره کار اینجاست . شما باید اول نرم افزار SteaM رو نصب کنید بعد کرک کنید و به اجرای بازی بپردازید . در این پست قصد دارم نرم افزار SteaM که برای اجرای برخی بازیها ضرروی هستش رو قرار بدم . این نرم افزار حدود 2 مگابایت حجم داره و در صورتی که مایل باشید میتونید اون رو آپدیت کنید ! برای دانلود نرم افزار استیم به ادامه مطلب مراجعه کنید

http://s3.picofile.com/file/7708015806/steam_log.jpg



:: موضوعات مرتبط: بازی , دانلودنرم افزار , کرک بازی ونرم افزار و... , رفع مشکل بازیها , دانلود اپدیت های بازیها , ,
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
بازدید : 897
نویسنده : MR.GoST

سلام امروز براتون نرمافزارNiksms 1.0.0.7رو قرار دادیم بنا به درخواست یکی از بازدید کنندگان وب اینجا مکانی برای بازیه ولی به نظرها اهمیت داده میشه و با سرعت این پست رو در وب قرار دادم.(ولی خودم اپلودش نکردم)

sms

راهنمای جستجو: ارسال اس ام اس – اس ام اس – ارسال گروهی اس ام اس – ارسال sms از طریق کامپیوتر – دانلود نرم افزار – نرم افزارNiksms 1.0.0.7 –  نرم افزار ارسال sms

این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود ، نرم افزار نیک اس ام اس را آماده دانلود کرده ایم. نرم افزاری که دانلود می کنید نسخه آزمایشی میباشد.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- ارسال اس ام اس تکی
- ارسال اس ام اس گروهی
- ارسال زمان بندی شده اس ام اس
- ارسال در بازه خاص از شماره ها
- دفترچه شماره موبایل ها
- منشی برای پیام ها
- نظر سنجی
- گزارش کامل از پیامک های ارسالی و دریافتی

- مدیریت قوی  و ارسال طبقه بندی شده

- هزینه مناسب

- تست قبل از خرید پنل ارسال sms

- و . . .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 27 آبان 1391
بازدید : 1184
نویسنده : MR.GoST

 

 Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد . اطلاعات بیشتر ادامه مطلب…

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران ایران ملی دانلود ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 1647
نویسنده : MR.GoST

Comodo Firewall فایروالی قدرتمند و در عین حال رایگان است که میتواند کنار آنتی ویروس رایگان ، امنیتی کامل را برای کاربرانی که میخواهند بدون صرف هزنیه امنیت کامپیوترشان را حفظ کنند ، را تامین کند. این نرم افزار با بررسی کامل ورودی و خروجی های شبکه و دنیای اینترنت ، تمامی اطلاعات رد و بدل شده را کنترل میکند و با فناوری Default Deny Protection که به طور اختصار DDP نامگذاری شده است ، از اجرای نرم افزارهای ناامن به شدت جلوگیری میکند. همچنین نرم افزار با ایجاد ارتباطات امن در دنیای اینترنت از حملات اینترنتی معمول جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار دارای تنظیماتی بسیار ساده و قابل فهم است و بسیار عالی و بدون نقص طراحی شده است و کاربران بسیار سریع با تنظیمات آن ارتباط برقرار خواهند نمود. با این نرم افزار ویروس ها و تروجان ها امکان ارتباط با دنیای خارج و سرقت اطلاعات را از دست خواهند داد و نرم افزار با توجه به دارا بودن قابلیت Auto Sandbox Technology امکان اجرای نرم افزارهای مشکوک را فراهم خواهد آورد. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه و سفید جهت کنترل ارتباط نرم افزارها با دنیای اینترنت نیز باشد. بنابراین Comodo Firewall دیوار آتش رایگان و قدرتمند برای محافظت از کاربر در دنیای آنلاین می باشد.

 

 

 دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 1198
نویسنده : MR.GoST

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 2391
نویسنده : MR.GoST

 

BitDefender یکی از محصولات امنیتی شناخته شده در جهان است که دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا است . BitDefender Internet Security باعث می شود تا با خیالی آسوده به دنیای اینترنت پای بگذارید بدون اینکه هیچ گونه خطری اطلاعات شما را تهدید کند . برای استفاده نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارید و پس از نصب ، برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت از کامپیوتر شما را برعهده می گیرد . این نسخه دارای ماژول های مختلفی مانند فایروال ، کنترل والدین ، Antivirus و antispyware ، بخش اسکن سریع ، انتی اسپم و … است که نهایت امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد . جلوگیری از مشاهده ی وب سایت های آلوده ، فیلترکردن URL های مختلف ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از حساب کاربری در سایت های توییتر و فیس بوک ، اسکن فوق العاده سریع و قدرتمند ، مقابله با انواع برنامه های مخرب مانند ویروس ها ، تروجان ها ، هکرها ، روت کیت ها ، کی لاگرها و … از سایر قابلیت های این اینترنت سکوریتی قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی موجود می باشد

 

BitDefender Internet Security 2013 امنیت کامل در اینترنت با BitDefender Internet Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 17 تير 1391
بازدید : 1297
نویسنده : MR.GoST

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

 دانلود درادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
بازدید : 1555
نویسنده : MR.GoST

 نرم افزار DAZ Studio 3 Advanced طیف گسترده ای از ابزار محبوبی است که برای طراحی اجرام سه بعدی و انیمیشن های ۳بعدی بسیار زیبا به کار گرفته می شود. این نرم افزار توانایی وارد و ارسال پروژه ها تحت فرمت Collada می باشد و همچنین ابزاری برای ویرایش فریم های کلیدی و ابزاری فوق العاده برای میکس کردن را دارا می باشد. این نرم افزار تمامی توانایی هنرمندان ، عکاسان ، سازندگان فیلم ها ، انیماتورها و … را در محضر نمایش قرار می دهد. توسط این نرم افزار چه حرفه ای ها و چه افراد مبتدی می توانند تصاویری زیبا و مؤثر خلق کنند که برای هر هدفی قابل استفاده می باشد. توسط این نرم افزار شما تنها بر روی هنر خود توجه می کنید و نه بر روی پیچیدگی و گرانی ابزارها ! شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

DAZ 3D Studio خلق انیمیشن های ۳بعدی با DAZ 3D Studio v3.1.1.73 Advanced Edition

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
بازدید : 1790
نویسنده : MR.GoST

 

update Offline nod32 دانلود آپدیت آفلاین نود 32 سه شنبه 26 اردیبهشت 91 کد 7133.

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد ۷۱۳۳

BaroozDL.com
BaroozDL.com

BaroozDL.com


حتما همه شما دوستان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲  Nod32 رو می شناسین. مزیت این نرم افزار سبک بودن و قابلیت شناسایی انواع ویروسها می باشد. ما امروز آخرین آپدیت آفلاین این آنتی ویروس رو براتون گذاشتیم که شما بعد از دانلود به راحتی می توانید آنتی ویروس خودتونو آپدیت کنین. این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x و همچنین نسخه ۵  را به روز می کند.

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
بازدید : 2006
نویسنده : MR.GoST

 

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

 

JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
بازدید : 1700
نویسنده : MR.GoST

براتون یک نرم افزار خیلی خیلی جالب وسرعت دانلودتون رومیبره بالا راستی یادم رفت این نرم افزار خیلی پرطرفداره

برای مثال از100٪ خود100٪‌ طرفدار داره

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391
بازدید : 1717
نویسنده : MR.GoST

 

Helicon Filter نرم افزاری کامل برای ویرایش عکس دیجیتال مناسب عکاسان می باشد. رابط کاربری ساده و ابتکاری ، امکان پیش نمایش زنده و ابزار قدرتمند ویرایش عکس این نرم افزار ، راهی خوب برای آغاز یادگیری ویرایش عکس برای افراد مبتدی می باشد. این نرم افزار دارای جریان کاری مرحله به مرحله می باشد و شما را در تمامی مراحل ویرایش عکس همراهی می کند.
برای افراد مبتدی :
- رابط کاربری ساده و ابتکاری برای ویرایش عکس.
- پیش نمایش زنده حتی برای قلموها.
- Help های حساس به متن برای پارامترهای ویرایش عکس در زیر صفحه.
برای حرفه ای ها :
- پشتیبانی از فایل RAW.
- ویرایش غیر تخریبی عکس و قابلیت تغییر پارامترها در هر زمان دلخواه.
- پردازش دسته ای تصاویر به صورت همزمان.
- کنترل هایی برای ویرایش دقیق و ابتکاری عکس.

Helicon Filter

امکانات کلی نرم افزار Helicon Filter :
- حذف یا کاهش نویز به صورت خودکار یا دستی.
- تصحیح تیرگی تدارج رنگ.
- equalizer/curve برای روشنایی.
- روشنایی در سایه روشن ها و سایه ها.
- کنتراست، گاما و میزان نوردهی.
- استخراج دقیق جزئیات با افزایش تندی رنگ های عکس.
- افزایش تندی لبه های تصویر.
- برش و تغییر سایز عکس برای پرینت روی کاغذهای استاندارد و نمایش روی رزولوشن های مختلف مانیتورها.
- مات کردن یا سیاه و سفید کردن عکس.
- Overlay کردن فریم ها.
- انتخاب کننده رنگ برای انتخاب رنگ فریم.
- چندین استایل مختلف متن شامل برجسته، سایه دار، نیمه شفاف یا متن وارونه.
- روتوش با حذف خراش ها و لکه های چهره.
- قلموی همانند سازی.
- قلموی تغییر روشنایی و رنگ.
- قلموی تغییر میزان ماتی یا تندی رنگ عکس.
- قلموی کاهش نویز.
- ابزار متعادل کردن رنگ با یک کلیک.
- پشتیبانی از فرمت های JPEG, JPEG2000, TIFF , PNG, PSD, BMP.

دانلوددرادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 37937
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com